ARA QUE HO TENIM TOT. Teatre audiodescrit.

Ara que ho tenim tot Cartell

TZS Produccions ha inclòs, dins el procés de producció d’una obra de teatre, la iniciativa de dotar-la de guió audiodescrit per tal que els programadors de les sales de Catalunya tinguin la possibilitat d’oferir l’espectacle adaptat a persones amb discapacitat visual.

La productora ha engegat un procés de captació de fons a través de la plataforma Verkami per tal d’obtenir el finançament necessari per posar l’obra als escenaris durant el present 2014.
Aquesta iniciativa demostra el creixent interès que tenen les productores en incorporar l’accessibilitat sensorial als seus productes culturals. Per a més informació de com col·laborar al projecte, cal entrar a la pàgina de verkami amb el següent enllaç
El ventall de possibilitat per participar en el projecte és divers i a l’abast de totes les butxaques. Des de la simple adquisició de l’entrada a la sessió exclusiva que es prepara, fins a aportacions més importants.
La campanya d’aportacions de fons s’acaba el 31 de gener d’enguany.

PRESENTACIÓ

ARA QUE HO TENIM TOT (Riches) de Lee Blessing.
Intèrprets: Núria Casas i Octavi Pujades.
Direcció: Quique Culebras

ARA QUE HO TENIM TOT… però no tenim res

Ara que ho tenim tot és una obra sobre la misèria de l’amor, sobre la corrupció amb la que el temps tracta aquella idea romàntica i apassionada de la unió, i sobre la necessitat de sanar la puresa que hauria d’existir en l’amor.

Ens proporciona un exercici honest i vibrant, teatralment molt intens, que sacseja el punt de vista que l’espectador pot tenir sobre la idea convencional de parella; ens pregunta amb valentia què és el que val avui aquesta institució.

“Una dissecció del concepte modern de parella dintre de la nostra societat i del nostre temps”.

El text mostra la combustió d’una relació a càmera ràpida: la nit en la que transcorre l’acció és metonímia de tota una vida en comú. I ho fa amb un llenguatge modern, directe, naturalista i poètic, divertit, elusiu i còmicament desconcertant.

“La combustió d’una relació a càmera ràpida amb un llenguatge directe i còmicament desconcertant”.

La construcció dramàtica és rica, divertida i plena de contingut i significat, amb un diàleg àgil i perspicaç i una acció continguda, contínua i penetrant. La davallada ens portarà a un nou estat on el que quedi després d’aquesta caiguda serà el que valgui la pena.

Quique Culebras.
Director

ARA QUE HO TENIM TOT de LEE BLESSING
SINOPSI – TRÀILER AUDIODESCRIT

Un matrimoni de bona família i raonablement felíç cel.lebra el seu vint-i-unè aniversari de casament en el mateix hotel on van passar la nit de noces.

Aparentment tot és perfecte menys l’habitació, que no és exactament la mateixa. Es vesteixen per anar a un sopar amb uns bons amics, però sense previ avís, es manifestarà la clàustrofobia soterrada, la corrupció del pas del temps i la decepció.

Els seus intents per esbrinar què els està passant es tornen patètics i frustrants. Almenys aquesta explosió els recorda que són vius. Però es pot denominar a això matrimoni?

Esta entrada fue publicada en Accessibilitat visual, Audiodescripció, Teatre y clasificada en , . Guarda el enlace permanente. Tanto los comentarios como los trackbacks están cerrados.
  • Què es diu al Twitter

  • ——–